• 1403/07/11
  • - تعداد بازدید: 79
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
دانشکده پزشکی شیراز

آیین پاسداشت سیدالشهدای مقاومت، شهید «سید حسن نصرالله» در دانشکده پزشکی شیراز برگزار شد

 

آیین پاسداشت سیدالشهدای مقاومت، شهید «سید حسن نصرالله»، با حضور استاندار فارس، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس و دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز، در دانشکده پزشکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، در این آیین که با حضور دکتر «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس، دکتر «سید وحید حسینی» رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، سردار «ابراهیم بیانی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، اساتید، کارکنان و دانشجویان علوم پزشکی شیراز برگزار شد، اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی به ویژه در به شهادت رساندن دبیرکل حزب الله لبنان، معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از همراهان و همرزمان ایشان، با سر دادن شعار و قرائت بیانیه محکوم شد. استاندار فارس در این آیین ضمن تسلیت به مناسبت شهادت پرچمدار مقاومت شهید «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان، شهید «عباس نیلفروشان» معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهدای این حادثه تروریستی، به بیان بخشی از ایثار و جهاد شهدای اسلام به ویژه شهید حاج «قاسم سلیمانی» پرداخت.

دکتر «محمدهادی ایمانیه» همچنین به نقش موثر شهید «سید حسن نصرالله» در برابر رژیم غاصب صهیونیست اشاره کرد و افزود: یکی از عوامل موثر در استمرار وحدت مسلمانان، درایت و نقش ارزنده شهید سید حسن نصرالله بوده که نتایج ارزشمندی از خود بر جای گذاشته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس دیگر سخنران این آئین بود که ضمن تسلیت شهادت جمعی از سربازان حضرت ولی عصر(عج)، غیرت انقلابی دانشگاهیان و دانشجویان فهیم، مطالبه گر و مدافع ولایت که همواره پای انقلاب اسلامی ایستاده اند را موجب پاسداشت ارزش ها دانست. سردار «ابراهیم بیانی» افزود: جنگ های بسیاری برای نابودی ایران اسلامی رخ داده که بزرگترین آن را می توان هشت سال دفاع مقدس با مشارکت 44 کشور دنیا برشمرد که با مقاومت و ایستادگی مردم ایران، حتی ذره ای از خاک کشور به دست دشمنان نیفتاده است.

او در این آیین به شهادت بزرگمردان ایران و جبهه مقاومت اشاره کرد و از رشادت ها و تلاش های آنان برای گسترش صلح و استمرار وحدت در بین مسلمانان سخن گفت.

این آئین پس از اقامه نماز ظهر و عصر، در محوطه دانشکده پزشکی شیراز، با شرکت دانشگاهیان علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

 

  • گروه خبری :
  • کد خبری : 109701
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید