• 1405/03/26
  • - تعداد بازدید: 57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

برگزاری آزمون آسکی دستیاران چشم پزشکی در دانشکده پزشکی شیراز

آزمون آسکی دستیاران چشم پزشکی در دانشکده پزشکی شیراز برگزار شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی شیراز، دکتر علی عظیمی معاون دستیاری فوق تخصصی دانشکده پزشکی، از برگزاری موفقیت‌آمیز آزمون آسکی (OSCE) دستیاران گروه چشم پزشکی خبر داد.

 


دکتر علی عظیمی اظهار داشت: آزمون آسکی دستیاران گروه چشم پزشکی دانشکده پزشکی امروز در دو مرحله برگزار شد. این آزمون از صبح تا ظهر به طول انجامید. او در تشریح جزئیات این آزمون افزود: مرحله اول آزمون شامل ایستگاه‌های عملی بود که در درمانگاه پوستچی برگزار گردید و مرحله دوم آزمون نیز به صورت مبتنی بر کامپیوتر (CBT) مشابه با آزمون سراسری برگزار شد.

 


معاون دستیاری فوق تخصصی دانشکده پزشکی شیراز با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان تصریح کرد: تعداد ۳۹ نفر از دستیاران گروه چشم پزشکی در این آزمون شرکت داشتند. همچنین دکتر عظیمی در پایان خاطرنشان کرد: این آزمون آسکی سالی یک بار برگزار می‌شود و طراحی سوالات آزمون و اجرای آن کاملاً منطبق با آزمون بورد سراسری با همان دقت و استاندارد ها برای ارزیابی می باشد.

 

 

شایان ذکر است که آزمون آسکی (OSCE) یکی از معتبرترین روش‌های ارزیابی مهارت‌های بالینی در آموزش پزشکی محسوب می‌شود.همچنین این آزمون با حضور دکتر محمد رضا طالب نژاد مدیر گروه و دکتر حسین جمالی معاون آموزشی گروه چشم پزشکی دانشکده پزشکی برگزار شد.

 

 

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار و رویدادها
  • کد خبری : 154907
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید