• 1405/04/01
  • - تعداد بازدید: 62
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا در دانشکده پزشکی

 مراسم پرفیض زیارت عاشورا در دانشکده پزشکی شیراز برگزار شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی شیراز، مراسم پرفیض زیارت عاشورا با همکاری معاونت پشتیبانی و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشکده پزشکی در مسجد و حسینیه امام محمد باقر (علیه السلام) این دانشکده برگزار شد.

 


این مراسم معنوی با حضور پرشور کارکنان و اساتید دانشکده پزشکی همراه بود و فضایی سرشار از عشق و ارادت به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین (علیه السلام) را رقم زد.
 

 


 این مراسم فرصتی ارزشمند برای بهره‌گیری معنوی کارکنان و اساتید دانشکده در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان می‌باشد و از روز اول محرم الحرام آغاز شده و تا پایان دهه اول محرم به صورت روزانه و از آن پس تا پایان ماه صفر به صورت هفتگی ادامه خواهد یافت.

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار و رویدادها
  • کد خبری : 155376
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید