معرفی واحد :


واحد حسابداری شامل دو قسمت می باشد:

 الف-۱- هزینه نمودن کلیه دریافتهایی که دانشکده از امور مالی  به صورت بودجه جاری و اختصاصی دریافت می کند که شامل موارد زیر می باشد:

      ۱-     پرداخت حقوق کارکنان قراردادی

۲-    پرداخت حقوق و اضافه کاری کشیک و دانشجویان اینترن

۳-    پرداخت حقوق و اضافه کاری و کشیک دستیاران

۴-    پرداخت حق التدریس اعضاء هیات علمی

۵-    پرداخت حق الزحمه کارشناسی ارشد

۶-    پرداخت اضافه کاری کارکنان رسمی ، پیمانی و قراردادی

۷-    محاسبه و پرداخت کارانه کارکنان رسمی و پیمانی

۸-    محاسبه و پرداخت حق آنکالی

۹-    محاسبه و پرداخت حق مدیریت اعضاء هیات علمی

۱۰- پرداخت بابت خرید مواد مصرفی و کالا و تجهیزات مورد نیاز دانشکده

 

الف-۲- گردش ثبت اسناد حسابداری بدین صورت می باشد:

 

۱-    تامین اعتبار: که بر اساس تخصیصی که برنامه و بودجه دانشگاه که به صورت فصل در نظر گرفته است برای فصلهایی باید هزینه شود.

۲-   در صورت تامین اعتبار خریدار کالا و مواد مصرفی توسط تدارکات انجام می گیرد و کلیه مدارک خرید کالا توسط تدارکات تکمیل و به حسابداری ارسال می شود.

۳-   مدارک خرید کالای ارسالی توسط تدارکات به حسابداری مورد بررسی قرار می گیرد. و در صورتی که نواقص و اشکالاتی داشته باشد به تدارکات برگشت داده می شود تا اشکالات برطرف گردد.

۴-   در صورتیکه مدارک خرید کالا هیچ گونه ایرادی نداشته باشد سند حسابداری در رایانه ثبت و چک در وجه فروشنده یا شرکت صادر می گردد و چک تحویل فروشنده گردیده و مهر فروشنده یا شرکت بر روی سند ممهور می شود .

۵-    در آخر هر ماه محاسبه مغایرت بانکی انجام می شود. 

۶-   در‌آخر کلیه اسناد حسابداری تفکیک شده به همراه صورت مغایرت بانکی و صورت ریز و سند هزینه رسمی و حواله به امور مالی دانشگاه ارسال می گردد.

۷-   در حسابرسی دانشگاه مدارک ارسالی بررسی می شود و کلیه نقایص و اشکالات نوشته می شود و اسناد و ایرادات به حسابداری دانشکده مسترد می گردد.

۸-    کلیه نقایص و اشکالاتی که وجود دارد توسط حسابداری برطرف و رفع واخواهی می شود.

 

ب: قسمت اموال که شرح وظایف آن به شرح زیر می باشد:

 

۱-     نصب بر چسب بر روی تمامی اموال خریداری شده

۲-    ارسال اسناد جهت تائید به اداره اموال دانشگاه

۳-    انجام فهرست برداری از تمامی اموال دانشکده

۴-    مشخص نمودن اموال کسری دانشگاه

۵-    انجام مراحل انتقال اموال به واحدهای دیگر دانشگاه و بالعکس

 

روسای پیشین حسابداری دانشکده پزشکی شیراز

 

معرفی همکاران شاغل در حسابداری دانشکده

 

 

 

الهام سلطانی

سمت : رئیس حسابداری

تلفن داخلی : ۴۱۵۴

تلفن مستقیم : ۳۲۰۸۴۱۵۴

 

 

عکس پرسنلی آقای امیرحسین نصراله زاده

امیر حسین نصراله زاده

سمت : حسابدار مسئول

تلفن داخلی : ۴۱۵۸

تلفن مستقیم : ۳۲۰۸۴۱۵۴

 

 

عکس پرسنلی آقای حمیدرضا رمضانی

حمیدرضا رمضانی

سمت : حسابدار

تلفن داخلی : ۴۱۶۱

تلفن مستقیم : ۳۲۰۸۴۱۶۱

 

 

عکس پرسنلی آقای محمد جواد امامی

محمد جواد امامی

سمت : حسابدار

تلفن داخلی : ۴۱۵۵

تلفن مستقیم : ۳۲۰۸۴۱۵۵

 

 

عکس پرسنلی آقای آرش مرادی

آرش مرادی

سمت : حسابدار

تلفن داخلی : ۴۱۶۰

تلفن مستقیم : ۳۲۰۸۴۱۶۰

 

 

عکس پرسنلی آقای سعید دهقان

سعید دهقان

سمت : مسئول امین اموال

تلفن داخلی : ۴۱۵۹

تلفن مستقیم : ۳۲۰۸۴۱۵۹

 

 

 

عبدالعباس نیسی

سمت : کمک امین اموال

تلفن داخلی : ۴۱۵۹

تلفن مستقیم : ۳۲۰۸۴۱۵۹

 

 

 

فرم ها و فرایندها :

فرایندهایی که در واحد حسابداری دانشکده انجام می شوند

فرم خروج اموال ، وسایل ، تجهیزات

فرم جابه جایی اموال