دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
گروه طب ایرانی برگزار مینماید/ سلسله دورههای آموزش تغذیه و نقش آن در سلامتی و کاهش وزن
دکتر مرتضی امامی، عضو محترم هیأت علمی گروه طب ایرانی دانشکده پزشکی، سلسله دورههای آموزش تغذیه درمانی و نقش آن در سلامتی و کاهش وزن را از هفته گذشته آغاز نمودهاند.
جلسه اول این دورهها روز چهارشنبه هفته گذشته با استقبال حاضرین برگزار گردید.
قابل توجه شرکتکنندگان محترم:
جلسه دوم که مقرر بود فردا مورخ ۲۷ خرداد ماه برگزار گردد، لغو گردید.
دکتر امامی اعلام نمودند که با توجه به پیگیریهای صورتگرفته و هماهنگی با مسئول آموزش کارکنان دانشکده، این دورهها دارای امتیاز qآموزش ضمن خدمت کارکنان خواهند بود، از این رو جلسه فردا به تاریخهای جدید موکول میگردد.
تاریخهای جدید برگزاری:
جلسه تاریخ ساعت
جلسه دوم ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۵ ۸ الی ۱۰ صبح
جلسه سوم ۲۴ تیر ماه ۱۴۰۵ ۸ الی ۱۰ صبح
مکان برگزاری: سالن کنفرانس دفتر ریاست دانشکده پزشکی
حضور کلیه علاقهمندان در این دورههای آموزشی که با امتیاز بازآموزی همراه میباشد، بلامانع است. جهت ثبت نام با داخلی 4131 تماس حاصل فرمایید
نظر دهید