عملکرد معاونت فوق تخصصی و فلوشیپ دانشکده پزشکی

   

۱-    جمع آوری و اعلام ظرفیت پذیرش دستیار فوق تخصصی و فلوشیپ هر گروه جهت آزمون .

۲-     ثبت نام از متقاضیان آزمون پذیرش دستیار دستیار فوق تخصصی و فلوشیپ .

۳-   برگزاری آزمون پذیرش دستیار فلوشیپ .

۴-    اعلام نتایج نهائی پذیرفته شدگان آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی و فلوشیپ.

۵-    ثبت نام و تشکیل پرونده و درج در کامپیوتر پذیرفته شدگان آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی و فلوشیپ .

۶-    تهیه وتوزیع کارت ورود بیمارستان دستیاران فوق تخصصی و فلوشیپ .

۷-   معرفی پذیرفته شدگان فوق تخصصی و فلوشیپ به بخش های مربوطه .

۸-    اعلام اسامی دستیاران انصرافی به اداره کل آموزش .

۹-  دریافت و اعلام اسامی دستیاران جایگزین و انجام مراحل ثبت نام نامبردگان.

۱۰- ارسال لیست دستیاران ثبت نام شده جدید به کتابخانه شهید گرکانی نژاد جهت تهیه کارت امکانات استفاده از کتابخانه.

۱۱- معرفی دستــیاران جدید جهـت انجام مراحل صدور حکم حقــوقی و دریافت حقوق به کارگزینی و امور مالی دانشگاه .

۱۲- ارائه جدیدترین سر فصل های امتحانات پذیرش و دانشنامه فوق تخصصی به کتابخانه ، جهت تهیه آنها.

۱۳- اطلاع رسانی مستمر به مراجعین.

۱۴- صدور گواهیهای اشتغال به تحصیل .

۱۵- پی گیری جهت تکمیل و اجرای کریکولیم آموزشی گروهها.

۱۶- انجام مکاتبات امور مربوط به انتقال و میهمانی دستیاران.

۱۷- تهیه آمارهای مختلف در طول سال.

۱۸- ارسال بخشنامه ها و آیین نامه ها به گروههای آموزشی.

۱۹- ارتباط مستمر با گروهها .

۲۰- انجام امور فارغ التحصیلی و تـسویه حساب و بستن پرونده در کامپیــوتر و اعلام فراغــت از تحصیل به اداره کل آموزش .

۲۱- قطع حقوق فارغ التحصیلان.

۲۲- پاسخ به استعلام های وضعیت دستیاران فارغ التحصیل شده.

۲۳- هماهنگی جهت بازدید هیئت بورد از بخش های فوق تخصصی و فلوشیپ.

۲۴- راه اندازی و تشکیل شورای فوق تخصصی و فلوشیپ دانشکده پزشکی .

۲۵- هماهنگی در جهت راه اندازی رشته های جدید فوق تخصصی و فلوشیپ .

۲۶- اداره و برگزاری جلسات شورای مدیران و معاونین محترم آموزشی گروههای دانشکده در جهت پیشبرد اهداف رشته های فوق تخصصی و فلوشیپ .

۲۷- شرکت در جلسه شورای معاونین دانشکده .

۲۸- برنامه ریزی جهت توسعه آموزش و پژوهش در راستای برنامه های استراتژیک دانشگاه.

۲۹- ارائه پیشنهاد و طرح در زمینه توسعه برنامه های نوین آموزشی در سطح دانشکده وکلیه بخشهای بالینی.

۳۰- توسعه و تبادل اطلاعات نوین آموزشی در سطح وزارتخانه .

۳۱- بررسی و تدوین آیین نامه های آموزشی دستیاران دانشکده و پیشنهاد اصلاح آیین نامه های مرکزی موجود.

۳۲- زمینه سازی توسعه ارائه خدمات مشاوره ای و رفاهی .

۳۳- ارتباط مستمر با گروههای آموزشی دانشکده به منظور ارتقاء فرایند آموزشی دانشکده .

۳۴- تعیین اولویتهای آموزشی دانشکده با همکاری مدیران و معاونین گروههای آموزشی.

۳۵- فراهم سازی تسهیلات مشاوره به دانشجویان در زمینه مسائل و مشکلات آموزشی بخشها .

۳۶- نیاز سنجی اطلاعاتی اعضاء هیات های علمی و دستیاران در زمینه اطلاعات آموزشی .

۳۷- انجام کلیه امور مربوط به پایان نامه دستیاران فوق تخصصی .

۳۸- انجام امور مربوط به طرح های پژوهشی دستیاران جهت ارائه مقالات.                                                                                    
۳۹- انجام امور مربوط به ارائه گایدلاین دستیاران فوق تخصص و فلوشیپ .                                                               
۴۰- برگزاری جلسات مستمر با اعضاء محترم شورای فوق تخصصی و فلوشیپ دانشکده پزشکی .

۴۱- بستر سازی ٬حمایت و هماهنگی فعالیتهای آموزشی دستیاران فوق تخصصی و فلوشیپ .

۴۲- به روز رسانی سایت اینترنتی معاونت فوق تخصصی دانشکده .

۴۳- رسیدگی به درخواست ها و شکایات و نواقص احتمالی و تقدیر و تشکر از افراد متعهد و عامل مربوط به دستیاران فوق تخصصی و فلوشیپ .

۴۴- نظارت برحسن اجرای انجام امور در حوزه معاونت فوق تخصصی و فلوشیپ دانشکده پزشکی.

۴۵- شرکت در جلسات شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه .

۴۶- ارزشیابی فعالیت کارشناسان حوزه معاونت فوق تخصصی و فلوشیپ و تلاش در ارائه هر چه بهتر موارد آموزشی به گروههای آموزشی و دستیاران محترم.