عملکرد معاونت فوق تخصصی و فلوشیپ دانشکده پزشکی
۱- جمع آوری و اعلام ظرفیت پذیرش دستیار فوق تخصصی و فلوشیپ هر گروه جهت آزمون .
۲- ثبت نام از متقاضیان آزمون پذیرش دستیار دستیار فوق تخصصی و فلوشیپ .
۳- برگزاری آزمون پذیرش دستیار فلوشیپ .
۴- اعلام نتایج نهائی پذیرفته شدگان آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی و فلوشیپ.
۵- ثبت نام و تشکیل پرونده و درج در کامپیوتر پذیرفته شدگان آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی و فلوشیپ .
۶- تهیه وتوزیع کارت ورود بیمارستان دستیاران فوق تخصصی و فلوشیپ .
۷- معرفی پذیرفته شدگان فوق تخصصی و فلوشیپ به بخش های مربوطه .
۸- اعلام اسامی دستیاران انصرافی به اداره کل آموزش .
۹- دریافت و اعلام اسامی دستیاران جایگزین و انجام مراحل ثبت نام نامبردگان.
۱۰- ارسال لیست دستیاران ثبت نام شده جدید به کتابخانه شهید گرکانی نژاد جهت تهیه کارت امکانات استفاده از کتابخانه.
۱۱- معرفی دستــیاران جدید جهـت انجام مراحل صدور حکم حقــوقی و دریافت حقوق به کارگزینی و امور مالی دانشگاه .
۱۲- ارائه جدیدترین سر فصل های امتحانات پذیرش و دانشنامه فوق تخصصی به کتابخانه ، جهت تهیه آنها.
۱۳- اطلاع رسانی مستمر به مراجعین.
۱۴- صدور گواهیهای اشتغال به تحصیل .
۱۵- پی گیری جهت تکمیل و اجرای کریکولیم آموزشی گروهها.
۱۶- انجام مکاتبات امور مربوط به انتقال و میهمانی دستیاران.
۱۷- تهیه آمارهای مختلف در طول سال.
۱۸- ارسال بخشنامه ها و آیین نامه ها به گروههای آموزشی.
۱۹- ارتباط مستمر با گروهها .
۲۰- انجام امور فارغ التحصیلی و تـسویه حساب و بستن پرونده در کامپیــوتر و اعلام فراغــت از تحصیل به اداره کل آموزش .
۲۱- قطع حقوق فارغ التحصیلان.
۲۲- پاسخ به استعلام های وضعیت دستیاران فارغ التحصیل شده.
۲۳- هماهنگی جهت بازدید هیئت بورد از بخش های فوق تخصصی و فلوشیپ.
۲۴- راه اندازی و تشکیل شورای فوق تخصصی و فلوشیپ دانشکده پزشکی .
۲۵- هماهنگی در جهت راه اندازی رشته های جدید فوق تخصصی و فلوشیپ .
۲۶- اداره و برگزاری جلسات شورای مدیران و معاونین محترم آموزشی گروههای دانشکده در جهت پیشبرد اهداف رشته های فوق تخصصی و فلوشیپ .
۲۷- شرکت در جلسه شورای معاونین دانشکده .
۲۸- برنامه ریزی جهت توسعه آموزش و پژوهش در راستای برنامه های استراتژیک دانشگاه.
۲۹- ارائه پیشنهاد و طرح در زمینه توسعه برنامه های نوین آموزشی در سطح دانشکده وکلیه بخشهای بالینی.
۳۰- توسعه و تبادل اطلاعات نوین آموزشی در سطح وزارتخانه .
۳۱- بررسی و تدوین آیین نامه های آموزشی دستیاران دانشکده و پیشنهاد اصلاح آیین نامه های مرکزی موجود.
۳۲- زمینه سازی توسعه ارائه خدمات مشاوره ای و رفاهی .
۳۳- ارتباط مستمر با گروههای آموزشی دانشکده به منظور ارتقاء فرایند آموزشی دانشکده .
۳۴- تعیین اولویتهای آموزشی دانشکده با همکاری مدیران و معاونین گروههای آموزشی.
۳۵- فراهم سازی تسهیلات مشاوره به دانشجویان در زمینه مسائل و مشکلات آموزشی بخشها .
۳۶- نیاز سنجی اطلاعاتی اعضاء هیات های علمی و دستیاران در زمینه اطلاعات آموزشی .
۳۷- انجام کلیه امور مربوط به پایان نامه دستیاران فوق تخصصی .
۳۸- انجام امور مربوط به طرح های پژوهشی دستیاران جهت ارائه مقالات.
۳۹- انجام امور مربوط به ارائه گایدلاین دستیاران فوق تخصص و فلوشیپ .
۴۰- برگزاری جلسات مستمر با اعضاء محترم شورای فوق تخصصی و فلوشیپ دانشکده پزشکی .
۴۱- بستر سازی ٬حمایت و هماهنگی فعالیتهای آموزشی دستیاران فوق تخصصی و فلوشیپ .
۴۲- به روز رسانی سایت اینترنتی معاونت فوق تخصصی دانشکده .
۴۳- رسیدگی به درخواست ها و شکایات و نواقص احتمالی و تقدیر و تشکر از افراد متعهد و عامل مربوط به دستیاران فوق تخصصی و فلوشیپ .
۴۴- نظارت برحسن اجرای انجام امور در حوزه معاونت فوق تخصصی و فلوشیپ دانشکده پزشکی.
۴۵- شرکت در جلسات شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه .
۴۶- ارزشیابی فعالیت کارشناسان حوزه معاونت فوق تخصصی و فلوشیپ و تلاش در ارائه هر چه بهتر موارد آموزشی به گروههای آموزشی و دستیاران محترم.