• 1405/04/01
  • - تعداد بازدید: 23
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

ارتقا مرتبه علمی دکتر «نوید امیدی فر»، عضو هیات علمی گروه پاتولوژی دانشکده پزشکی

هنگامی که خدا بنده ای را دوست بدارد، رشدش را به او الهام کند و به طاعت خویش او را موفق بدارد.«امام علی علیه السلام»

 

ارتقا

 

ارتقا از مرتبه دانشیاری به استادی دکتر «نوید امیدی فر»، عضو هیات علمی گروه پاتولوژی دانشکده پزشکی، در جلسه هیات محترم ممیزه دانشگاه تصویب شد. دکتر«جواد کجوری» رئیس دانشکده پزشکی و دکتر «جمال سروری» معاون امور هیات علمی دانشکده، این موفقیت را که نشان از توانمندی، شایستگی و پشتکار در عرصه های علمی بوده را به ایشان تبریک گفته و برای ایشان توفیقات روز افزون را خواستار شدند.

  • گروه خبری : اخبار و رویدادها
  • کد خبری : 155358
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید