دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
بررسی ارزشیابی کیفی اساتید در سامانه سبا با حضور رئیس دانشکده پزشکی
نشست بررسی ارزشیابی کیفی اساتید در سامانه سبا با حضور رئیس دانشکده پزشکی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، جلسه بررسی ارزشیابی کیفی اساتید در سامانه سبا با حضور مسئولین دانشکده در دفتر ریاست برگزار شد. در این جلسه که به منظور ارزیابی و ارتقای کیفیت فرآیند ارزشیابی اساتید در سامانه سبا تشکیل گردید، دکتر جواد کجوری رئیس دانشکده پزشکی، دکتر جمال سروری معاون امور هیأت علمی، دبیر هیأت جذب، مدیر EDC و کارشناسان ارزشیابی اساتید حضور داشتند.
حاضران در این نشست به بررسی شاخصهای کیفی ارزشیابی، نحوه ثبت و تحلیل دادههای سامانه سبا و راهکارهای بهبود فرآیند ارزیابی عملکرد اعضای هیأت علمی پرداختند.
دکتر جواد کجوری رئیس دانشکده پزشکی در این جلسه بر ارزشیابی دقیق اساتید به عنوان یکی از ارکان اصلی ارتقای کیفیت آموزشی دانشکده تأکید کرد و خواستار پیگیری مستمر و بهروزرسانی شاخصهای ارزشیابی متناسب با استانداردهای آموزشی شد.
همچنین دکتر جمال سروری، معاون امور هیأت علمی، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت موجود، بر لزوم هماهنگی هرچه بیشتر بین واحدهای مختلف در فرآیند ارزشیابی کیفی تأکید نمود.
گفتنی است سامانه سبا به عنوان سامانه جامع ارزشیابی اساتید، نقش مهمی در پایش مستمر کیفیت تدریس و فعالیتهای آموزشی و پژوهشی اعضای هیأت علمی ایفا میکند.
پایان خبر
نظر دهید