دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز
برگزاری نشست بررسی ارزشیابی اساتید توسط دانشجویان
نشست بررسی ارزشیابی اساتید توسط دانشجویان با حضور دکتر جواد کجوری رئیس دانشکده پزشکی و جمعی از مسئولین برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، در این نشست دکتر جواد کجوری رئیس دانشکده پزشکی، دکتر مقداد قاسمی گرجی معاون دستیاری تخصصی، دکتر وحید محمدکریمی معاون پزشکی عمومی دانشکده پزشکی، دکتر حیات مدیر EDC و کارشناس ارزشیابی اساتید حضور داشتند.
حاضران در این جلسه به تحلیل نتایج ارزشیابیهای اخیر اساتید توسط دانشجویان پرداخته و بر لزوم بهرهگیری از بازخوردهای دانشجویی به عنوان یک شاخص مهم در ارتقای کیفیت آموزشی تأکید کردند. دکتر جواد کجوری رئیس دانشکده پزشکی در این نشست با اشاره به اهمیت نظرات دانشجویان در فرآیند ارزشیابی اساتید، خاطرنشان کرد: ارزشیابی اساتید توسط دانشجویان یکی از مهمترین ابزارهای سنجش کیفیت آموزش در دانشکده است که میتواند نقش مؤثری در بهبود مستمر فرآیندهای آموزشی ایفا کند.
دکتر مقداد قاسمی گرجی معاون دستیاری تخصصی و دکتر وحید محمدکریمی معاون پزشکی عمومی نیز در این جلسه به ارائه دیدگاهها و پیشنهادات خود در خصوص نحوه تعامل هر چه بهتر اساتید با دانشجویان و تأثیر آن بر روند یادگیری پرداختند.
دکتر حیات مدیر EDC نیز ضمن ارائه گزارشی از روند ارزشیابیهای انجامشده، بر اهمیت تحلیل دقیق دادههای حاصل از نظرسنجیهای دانشجویی در سیاستگذاریهای آموزشی دانشکده تأکید نمود. گفتنی است ارزشیابی اساتید توسط دانشجویان به عنوان یکی از ارکان نظام تضمین کیفیت آموزشی، به صورت دورهای در دانشکده پزشکی اجرا میشود.
پایان خبر
نظر دهید