متن استاتیک شماره 54 موجود نیست
امور ارزشیابی کیفی اساتید

پروردگارا! 

ما را در زمره ارزشیابان واقعی قرار بده که هرروز به محاسبه نفسشان می پردازند و افزونی کارهای نیک و آمرزش کارهای ناشایست شان را از خداوند متعال مسألت می نمایند.

 

ارزشیابی اساتید:

 

مهمترین رکن بقاء و کیفیت یک دانشگاه اساتید آن هستند. حفظ این رکن مهم با به کارگیری اساتید شایسته و تشویق و پاداش مناسب به آنها در گروی ارزشیابی مناسب است. این ارزشیابی به منظور تعیین اثر بخشی یا کارآمدی اعضاء هیات علمی و در نهایت بازخورد مناسب به آنهاست. در همین راستا واحد ارزشیابی اساتید مستقر در حوزه ریاست  دانشکده پزشکی امر خطیر ارزشیابی اعضاء هیات علمی دانشکده پزشکی را هر ساله با توجه به نتایج کیفیت آموزشی آنان بررسی و با توجه به اهمیت این مسئله در وضعیت استخدامی و ارتقاء اعضاء طی مراحل خاصی انجام می دهد.

  

هدف کلی:

 

 توسعه و ارتقاء کیفیت سطح آموزشی اعضاء هیات علمی دانشگاه

 

اهداف تخصصی :

 

۱-کمک به اساتید جهت اصلاح و بهبود روش ها و فعالیت هایشان.

۲-کمک به مدیران و مسئولان جهت تصمیم گیری های معقولانه و ارتقاء و ترفیع اساتید

 

ارزشیابی فعالیت های آموزشی و مراحل آن:

 

۱-ارسال فرم های ارزشیابی عملکرد مدیر گروه جهت رئیس دانشکده

۲- ارسال فرم های ارزشیابی عملکرد عضو هیات علمی جهت مدیر گروه یا رئیس بخش

۳- ارسال فرم های ارزشیابی عملکرد عضو هیات علمی جهت همکاران

۴- ارسال فرم های ارزشیابی عملکرد مدیر گروه جهت اعضاء هیات علمی

۵- ارسال فرم های ارزشیابی عضو هیات علمی گروه علوم پایه جهت دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا 

۶- توزیع فرم های ارزشیابی کیفیت آموزش نظری عضو هیات علمی جهت فراگیران علوم پایه و پاتو فیزیولوژی در طول یک ترم درسی  به صورت حضوری

۷- توزیع فرم های ارزشیابی اساتید بالینی جهت فراگیران بالینی در مراکز آموزشی به طور مرتب در هر ماه به صورت حضوری

۸-توزیع فرم های ارزشیابی اساتید  بالینی جهت دستیاران بالینی مراکز آموزشی به صورت حضوری

۹-جمع آوری، بررسی و تجزیه و تحلیل کلیه فرم های دریافت شده

۱۰-تصحیح فرم ها با دستگاه اسکنر ، استخراج و چاپ نتایج آماری آن ها

۱۱- انعکاس نتایج به صورت گزارش مکتوب به اساتید محترم

۱۲- بایگانی یک نسخه از نتایج ارزشیابی در زونکن محرمانه و مخصوص هر عضو هیات علمی